2013. május 8., szerda

Spoilerek





TVLine Spoiler
Most is lehetett kérdezni, Ausiellotól!
Carol: Jövő héten Vámpírnaplók finálé, jövő héten Vámpírnaplók finálé!
Ausiello: Ha jól sejtem, azt szeretnéd, hogy mondjak valamit a fináléról. Állítólag, egy olyan meglepő dolog van készülőben, ami felülírja az eddigi kategóriákat.
Angol cikk: TVLine

TVGuide Spoiler
Rachel: Mit tudsz mondani a Vámpírnaplók fináléjáról?
Natalie: Könnyeket ígérünk, szomorú, és boldog könnyeket egyaránt. Miközben az utolsó órát nézzük, történik majd egy nagy szerelmi vallomás végre. Összepakolnak, és együtt töltik a nyarat. Egy másik karakter olyan útra tér, amitől sikítoznak majd az emberek a képernyő előtt.
Angol cikk: TVGuide



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is gratulálok az oldalhoz és a történetedhez :D Külön nagyszerűnek tartom, h van egy olyan oldal, ahol a Klaroline spoilereket és információkat gyűjti össze.
    Kíváncsi vagyok kik között fog lezajlani a nagy szerelmi vallomás, mert ezt még el tudnám képzelni Klaus és Car esetében, de azt már nem, h összepakolnak és együtt töltik a nyarat. Ki lesz a másik karakter, aki új útra tér? Az én tippem Stefan vagy Bonnie, de bármi lehetséges.
    További sikeres munkát az oldalhoz és csak így tovább :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dícséretet, szerintem még fejlődnöm kell, de igyekszem! A spoilerről annyit, hogy, Candice mindenhol azt mondja h lesznek szép pillanataik, de én Damonra és Elenára tippelek, mert azt is tudjuk, h választani fog a fiúk közül, és hogy a következő évadban Julie valamit ügyködni akar a Stefan Caroline párossal, de nem tudom

      Törlés