2013. április 16., kedd

Klaroline riadó


Nemrég a zap2it egyik újságírójától, aki a visszajelzésekkel foglalkozik, és rengeteg interjút készített eddigi karrierje során a kedvenceinkkel, nemrég twitteren válaszolt a rajongók kérdéseire. Én kiemelném, azt, ami az oldal szempontjából fontos! 

Carina MacKenzie (újságíró): Sokan kérdeztek Staroline-ról. Nos, kell egy kis öröm az életbe!
Amanda: Caroline az egész estét Stefannal táncolva tölti?
Carina: Oh, igen igen! Mit is mondanak a belső hangok?  Stefan és Caroline osztozik egy táncon, és valami azt sugallja, hogy lesz valaki, aki segít Stefannak elfelejteni Elenát, de lehet már ott is van előtte? Ők a legédesebbek!
***
Ráadásul, Julie Plec is kijelentette, hogy érdekes lenne a Stefan Caroline páros. Meg azt, hogy valami véget ér a 4. évaddal! Stefan új párt keres, miután látható a webclipből is, hogy ki akar vonulni a Damon Elena kapcsolatból. Én úgy látom, hogy a Klaroline kapcsolatot ismét lefejezték ezek a hírek! Pedig olyan cukik a rázós múltjukkal, és, hogy a nagy gonosz farkas is képes szeretni! Írjatok komit, ti reménykedtek még, vagy nem érdekel, egyáltalán mi a véleményetek? Írjátok a cikk után, beszéljük, ki ha már ismét lehúzták a párosunkat!

2 megjegyzés:

  1. Szia Eni!

    Én már mondjuk egyszer leírtam a csevegőbe mit gondolok, én szerintem mindent bevetnének, hogy ne rajongjunk Klaroline-ért
    Tyler, Hayley, Stefan... ki a következő ??Klaus lefekszik ElenávaÍ???Caroline meg Silas-sal??,
    Már az se lenne meglepetés.
    Mi csak Klaroline-t akarunk!!
    xo xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan, pedig ők akkor is összeillenek, Steffel barátként jók!

      Törlés